سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان ! دشمنی با یکدیگر، زداینده است .مقصودم زداینده مو نیست، که زداینده دین است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
وب نوشت‏های موسوی
 
اندر لیاقت دولتی ها!

آقای مرعشی در سرمقاله روزنامه کارگزاران با مقاله ای با عنوان آخرین مماشات مجلس هفتم بر دولت نهم تاخته و از دولتی‌ها بهعنوان دولتمردان نالایق یادکرده، نمایندگان مجلس را به خاطر پس گرفتن امضاهای استیضاح وزیر بازرگانی به مماشات و ناتوانی متهم کرده و اعضای شورای نگهبان را نیز به فروختن خود به مدعیان حمایت از اصول و مجریان ناکارآمد و نامطمئن متهم کرده و‌می نویسد: مجلسیان بدانند که دولت‌ها خوب یا بد، دیر یا زود دوره عمرشان به سر‌می آید ولی آنچه که در خاطره ملت باقی‌می ماند دفاع از حق و حقیقت و یا تسلیم شدن در مقابل فشارهای دولتمردان است!

واقعا گفته‌های جناب آقای مرعشی برای‌مان بسیار راهگشا بود چرا که واقعا به خوبی توانست از حقوق تضعیف شده مردم دفاع کند. ما هم در تأیید!؟ و اکمال این گفته‌ها نکاتی را عارض می‌شویم.

1. جناب آقای مرعشی شما درست فرمودید؛ اصلاً این دولتی‌ها لیاقت ندارند! مخصوصا که این‌ها بعد از دوران طلایی 16 ساله ای آمدند که کشور ما در دست همفکران شما بود و ما شاهد پیشرفت و تعالی کشورمان در تمامی عرصه‌ها بودیم مخصوصا این که همفکران شما لایق پست دولتی خود بودند و تماما به فکر مردم و بر همراهی با مردم تاکید داشتند؛ اصلا در آن زمان ما مشکل اقتصادی نداشتیم، گرانی لغتی نامفهوم در بین مردم بود، جوان‌ها از فراوانی کار و اشتغال سردرگم شده بودند و بانک‌ها اصلا اختلاس‌های میلیاردی نداشتند و گرفتن وام‌های بی حد و حساب معنی و مفهومی نداشت تا خدای ناکرده تورم چند رقمی شود و اقتصادی در دست تعدادی خاص نبود و در یک جمله تمام دولت و دولتیان در تمام روز به فکر مردم بودند و جز آن کار و فکر دیگری نداشتند!!

2. جناب آقای مرعشی از ظلم! شورای نگهبان به حق شما و مردم چه بگوییم که اگر در جایگاه رفیع نگاهبانی از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی بودند و تمام افرادی که برای انتخابات وارد صحنه شده بودند را تأیید صلاحیت‌می کردند، دیگر کسی به این اصولگراهای به قول شما مجریان ناکارآمد و نامطمئن رای نمیداد و کشور بازهم به دست شما کاردان‌های مطمئن‌ میرسید! البته از حافظه ما انتخابات مجلس ششم که در فضایی آرام و بدونه تقلب و... که توسط مجریان حق طلب آن زمان اجرا شد هم پاک نخواهد شد!

3. جمله آخرتان که خیلی درست است که دولت‌ها خوب یا بد، دیر یا زود دوره عمرشان به سر‌می آید ولی آنچه که در خاطره ملت باقی‌می ماند دفاع از حق و حقیقت و یا تسلیم شدن در مقابل فشارهای دولتمردان است؛ همانطور که شما و همفکران‌تان الحق به وظیفه خود عمل کردید و کافی بود که فقط چند سال دیگر مردم به شما اعتماد‌می کردند و تمام مشکلات ما حل‌می شد!!لات ما حل‌می شد!

محمد حسین بدر هفته نامه پرتو


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط موسوی 87/3/8:: 10:52 عصر     |     () نظر